گزارش تمرین امروز پرسپولیس با حضور رویانیان

گزارش تمرین امروز پرسپولیس با حضور رویانیان




 

 


گزارش تمرین امروز پرسپولیس با حضور رویانیان


تاریخ : سه شنبه ،
28 شهریور 1391

تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس با حضور رويانيان برگزار شد.


تمرين پرسپوليس از ساعت 9:40 امروز پس از يک روز استراحت پشت درهاي بسته در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

* ماهيني از سوي کادر پزشکي اجازه تمرين پيدا نکرد و فقط به فيزيوتراپي پرداخت. وي فردا دويدن را شروع و روز پنجشنبه در تمرينات گروهي شرکت مي‌کند.

* غلامرضا رضايي و قاضي نيز زير نظر کادر پزشکي به فيزيوتراپي پرداختند.

* پولادي و فشنگچي ابتدا فيزيوتراپي رفتند و سپس دويدن‌هاي نرم را کنار زمين انجام دادند.

* حميد علي عسگر پس از رأي کميته انضباطي باشگاه مبني بر کسر 5 درصد از قراردادش در تمرين امروز حضور پيدا کرد و پس از جلسه با ژوزه در کنار ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

* يک نونهال معلول که از طرفداران پرسپوليس بود با اجازه مسئولان باشگاه اجازه ورود به محل تمرين را پيدا کرد.

* با دستور ژوزه قرار شد دو تن از اعضاي کادر فني بازي سپاهان و الاهلي عربستان را مورد آناليز قرار دهند. پرسپوليس يکشنبه آينده در اصفهان به مصاف سپاهان مي‌‌رود.

* در پايان تمرين رويانيان در جمع قرمزپوشان حضور يافت و در جلسه‌اي با بازيکنان شرکت کرد. برخورد سرد علي کريمي با رويانيان در تمرين امروز کاملا مشهود بود.

* ژوزه در انتهاي تمرين خطاب به بازيکنان گفت: من دوست دارم در بازي‌هاي پرسپوليس مانند تمرينات باشيد. به حرف و حديث‌ها کاري ندارم و تا وقتي که در کنار شما هستم با قدرت کارم را انجام مي‌دهم. من به خيلي از مسائلي که درباره شما گفته مي‌شود اعتقادي ندارم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل